sobota, 21 stycznia 2017

Może, możeee

Przepraszam, że mnie nie ma. Nadal nie mam czasu, weny ani ochoty na pisanie. Jeśli mam być szczera to nawet zapomniałam o tym opowiadaniu.
Dzisiaj usiadłam na chwilę i...napisałam aż pół rozdziału. Jeeej taki sukces, łuhuhuhu (balony i serpentyny)

Skoro tutaj jesteście to podejrzewam, że lubicie czytać. Ja to kocham. Minusem kochania książek jest to, że w pewnym momencie zaczyna ich brakować i chodząc po Empiku powtarzam "to mam, to mam, czytałam..." albo "pewnie nie jest ciekawe, nie mój styl, chyba głupie...."
A co Wy na to żebyśmy wymienili się swoimi ulubionymi książkami, seriami i sagami? Napiszcie mi co teraz czytacie.

Czekam na wasze komentarze a Wy czekajcie na następny rozdział :)



                                                                                                                                        Rosalie

1 komentarz:

  1. Mam nadzieje,że w końcu coś dodasz bo cudnie piszesz ^^

    Z książek to polecam serie Baśniobór.

    OdpowiedzUsuń