sobota, 22 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Bloga Award i bardzo dziękuję. Nie wiem czy muszę tłumaczyć o co w tym chodzi (sama jeszcze przed chwilą nie wiedziałam). Odpowiadam na 11 pytań następnie nominuje 11 innych blogów i zadaje im 11 pytań. Uff same jedenastki. No dobra no to do dzieła. Pytania są zadane przez Selene i Serafie Adams z Odgłosów Nocy.



1. Fantastyka czy science fiction? 
Zdecydowanie fantastyka.

2. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
Lubię czytać książki i obijać się jak najbardziej się da.

3. Ulubione danie?
Hmm...kurcze nie mam chyba. powiedzmy ze zupa pomidorowa z ryżem.

4. Uprawiasz jakieś sporty?
Nie. Jestem ciamajda i leniem.

5. W dzieciństwie najbardziej nie lubiłam...
Jeść...heh (pomijając słodycze)

6. Ulubiony aktor?
Will Smith

7. Gdybyś mogła wypowiedzieć tylko jedno zaklęcie, jaki efekt by wywołało? 
Maaaaaatko nie mam pojęcia. Pokój na świecie hahaha ooo albo bym chciała pieniądze to wtedy bym mogła stworzyć mały dom dziecka albo schronisko dla zwierzaczków.

8. Lubisz imprezować? Jak? Z kim? Gdzie?
Jestem typem samotnika. Nie lubie ludzi a nawet czasem się ich boję więc...nie, nie lubie imprezować.

9. Twoja ulubiona piosenka?
Ha ha ha...bo akurat wybiore jedną. Jest ich kilka a ja chyba nie potrafię wybrać jednej. To tak jakbym faworyzowała jedno dziecko z całej gromadki. :(

10. Najlepsza książka, jaką w życiu czytałaś?  
HARRY POTTER. Uwielbiam :D

11. Najgorszy film jaki kiedykolwiek widziałaś? 
Film...nie wiem...chyba "Galerianki" a dodatkowo dodam ze najgorsza bajka to "Happy feet. Tupot małych stóp"

12. Czy dobrze się bawiłaś odpowiadając na pytania?
A tak. Dobrze.



Teraz czas na moje pytania.
1. Czy lubisz anime, jak tak to jakie jest Twoje ulubione?
2. Od jak dawna piszesz? Nie koniecznie na blogu w internecie.
3. Jaką byś wybrał/a super nadprzyrodzoną moc? Ale tylko jedną.
4. Jaką gwiazdę chciałbyś/abyś spotkać?
5. Co cię denerwuje?
6. Ulubiony artysta muzyczny? Może być zespół.
7. Czy masz jakiś dziwny nawyk?
8. Twoje największe marzenie?
9. Jak spędzasz wolny czas?
10. Co chcesz robić w przyszłości?
11. Ulubiony kolor?

Na pytania odpowiadacie u siebie. Miłej zabawy. :)

2 komentarze:

  1. Serdecznie zapraszamy na NN - rozdział 077. ;)

    P.S. Podoba mi się odpowiedź na pytanie 9. ;p

    [ http://odglosy-nocy.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam na kolejny rozdział ! ;D

    [ http://odglosy-nocy.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń